به وبلاگ جامع سینما خوش آمدید.
[ ]
نقد فیلم Shoplifters- دزدان فروشگاه / بخش اول
نظرات

 

فیلم Shoplifters «دزدان مغازه» ساخته هیروکازو کورئیدا را می‌توان به‌نوعی عصاره فیلم‌های قبلی او دانست که حال در این اثر تکامل یافته است.

هیروکازو کورئیدا از آن دسته فیلمسازانی است که می‌توانیم نامش را فیلمساز مولف بگذاریم. فیلمسازانی که اگرچه در کارنامه خود چندین فیلم ساخته‌اند، اما درواقع باید بگوییم که آن‌ها همواره خواسته‌اند یک فیلم بسازند و فقط آن را قدم به قدم کامل کرده‌اند. کورئیدا در طول سیزده فیلم خود (به جز فیلم Third Murder که البته آن هم رگه‌هایی از مولفه‌های کورئیدا را در قالب ژانردارد)، چه از نظر فرم و چه از نظر محتوا مولفه‌هایش مشترک است. فقدان هویت و اصالت یافتن در دل خانواده، فقر و حاشیه نشینی، نگاه به تربیت کودکان و نوجوانان از منظر تحصیل، مسئولیت پذیری و بلوغ و به‌طور کلی پرداختن به آدم‌هایی که گویی درجامعه مدرن ژاپن دیده نمی‌شوند، دغدغه‌هایی هستند که کورئیدا غالبا این‌ها را از نگاه یک دروبین ثابت، در نماهای لانگ شات به همراه میزانسن‌هایی شبیه به کارهای یاسوجیرو اوزو و پر از جزییات در طراحی صحنه، به نمایش می‌گذارد. 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 280
برچسب‌ها: Shoplifters ,
موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:36 | نویسنده : adrianos
ایوان مک گرگور اطلاعات جدیدی از سریال اوبی وان کنوبی به اشتراک گذاشت
نظرات

 

ایوان مک گرگور در مصاحبه جدید فاش کرد که بیش از ۴ سال است که از ساخت یک اثر مستقل از شخصیت اوبی وان کنوبی با خبر بوده است.

ماه شهریور امسال بود که ساخت سومین سریال Star Wars  (جنگ ستارگان) را رسما تایید و اعلام کرد که این سریال لایو اکشن قرار است براساس شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته شود و همچنین در این سریال شاهد بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره نیز خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. در مصاحبه با Men'sJournal، مک‌گرگور اطلاعات جدیدی از سریال مستقل این جدای محبوب به اشتراک گذاشته است. ۱۵ سال از آخرین حضور این بازیگر در دنیای جنگ ستارگان می‌گذرد و حال مک‌گرگور زمان اتفاقات سریال را توضیح داده است. 

تعداد بازدید از این مطلب: 279
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:34 | نویسنده : adrianos
علاقه بری جنکینز به ساخت اسپین آفی از مجموعه جیمز باند
نظرات

 

بری جنکینز، کارگردان فیلم Moonlight، علاقمند به ساخت فیلمی از شخصیت مانی‌پنی است و شاید اولین اسپین آف این مجموعه محبوب و قدیمی نیز روی پرده سینما برود.

بری جنکینز، کارگردان فیلم تحسین‌شده Moonlight (مهتاب)، علاقمند به ساخت اولین فیلم اسپین‌آف از مجموعهٔ «جیمز باند» است. این فیلم که هنوز مشخص نیست تنها در حد حرف بوده یا موضوع را باید جدی گرفت، در مورد شخصیت معروف فیلم‌ها و رمان‌های مجموعهٔ «جیمز باند»، یعنی شخصیت مانی‌پنی خواهد بود که این شخصیت در فیلم‌های سال‌های ابتدایی، تنها نقش منشی شخصیت اِم را داشت و بعداً به جیمز باند در عملیات کمک می‌کرد و در دو فیلم آخر نقش پررنگی در روند داستانی داشت. انتخاب بری جنکینز برای ایفای نقش شخصیت مانی‌پنی، نائومی هریس است که در دو فیلم آخر مجموعه 007 این نقش را ایفا کرد و در فیلم جدید نیز حضور دارد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 283
برچسب‌ها: James Bond , Moonlight , Barry Jenkins ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:32 | نویسنده : adrianos
رایان رینولدز در آستانه حضور در فیلم Zombieland: Double Tap بود
نظرات

 

نویسندگان فیلم Zombieland: Double Tap تایید کردند که رایان رینولدز در آستانه حضور در این فیلم و بازی در یکی از نقش‌های جدید آن بود.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Zombieland: Double Tap  (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) آغاز شده و این فیلم توانسته عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد و این فیلم کمدی ترسناک تا به امروز بیش از ۶۳.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۴۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۶.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن بود بازیگر دیگری نقش البوکرکی را در دنباله فیلم Zombieland  (سرزمین زامبی‌ها) بازی کند. در مصاحبه با ددلاین، پال ورنیک و رت ریس، نویسندگان این فیلم تایید کردند که رایان رینولدز گزینه اولین آن‌ها برای بازی در نقش البوکرکی در فیلم Zombieland 2 بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 299
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:30 | نویسنده : adrianos
ریچل وایس نقش الیزابت تیلور را در فیلم A Special Relationship ایفا می‌کند
نظرات

 

ریچل وایس، بازیگر فیلم The Favourite، برای ایفای نقش الیزابت تیلور در فیلم زندگینامه‌ ای «یک رابطهٔ خاص» انتخاب شد.

ریچل وایس، بازیگر سینما و تئاتر انگلیسی قرار است نقش نقش الیزابت تیلور را در فیلم زندگینامه‌ای A Special Relationship (یک رابطهٔ خاص) ایفا کند؛ الیزابت تیلور، بازیگر سرشناس آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگری است و وی از مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود بود و این فیلم سرگذشت زندگی این بازیگر و از زمان آغاز حرفه بازیگری تا تبدیل شدن تیلور به یک فعال اجتماعی را به‌تصویر می‌کشد. داستان فیلم A Special Relationship روایتگر دوستی تیلور با دستیارش، راجر وال است و از دریچهٔ نگاه این شخصیت روایت خواهد شد. فیلمنامه این فیلم را سایمون بیوفی که جایزه اسکار را در کارنامه کاری خود دارد، خواهد نوشت و احتمالاً کارگردان پروژه زن خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 271
برچسب‌ها: Black Widow , The Favourite ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:28 | نویسنده : adrianos
بزرگترین رکورد فروش در ماه اکتبر برای جوکر
نظرات

 

 «جوکر/Joker» با بازی «واکین فنیکس» که یکی از شانس‌های اصلی جایزه اسکار است؛ بزرگترین رکورد فروش در ماه اکتبر را بدست خواهد آورد.

به‌ نظر می‌رسد فروش فیلم سینمایی فیلم «جوکر/Joker» که در بدو اکران در هالیوود جنجال به‌ پا کرد، به مبلغ 95 میلیون دلار برسد. افتتاحیه این فیلم  به علت وجود تیراندازی و خطرات احتمالی بدون خبرنگاران برگزار شد که واکنش‌های آنان را به دنبال داشت. این فیلم سینمایی محصول «برادران وارنر» که توسط «تاد فیلیپس» کارگردانی شده و نقش اصلی آن را «واکین فینیکس,» بازی می‌کند، به‌راحتی توانست رکورد فروش جمعه اول اکتبر سال قبل را که «ونوم» با فروش 32 میلیون و 500 هزار دلار به‌دست آورده بود، بزند. این فیلم همینطور توانسته بود در فروش داخلی آمریکا بیش از 80 میلیون دلار به جیب بزند و مقام اول را در فروش به‌دست آورد.

تعداد بازدید از این مطلب: 267
برچسب‌ها: جوکر , Joker ,
موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:26 | نویسنده : adrianos
بیوگرافی کوتاه جیمی بج دیل (James Badge Dale)
نظرات

 

جیمز بج دیل (James Badge Dale) «زاده ۱ مه ۱۹۷۸» بازیگر، آمریکایی است. دیل در نیویورک به دنیا آمد. وی تنها فرزند آنیتا موریس و گراور دیل است. او در دوازده سالگی در فیلم سینمایی سالار مگس‌ها (در نقش سایمون) بازی کرد. او بیشتر شهرتش را به خاطر هنرنمایی در مینی‌سریال شبکه اچ ‌بی‌ او، اقیانوس آرام، در نقش رابرت لِکی و هم‌چنین بازی در نقش چیس ادموندز در سریال ۲۴ و نقش سایمون در فیلمارباب پرواز (۱۹۹۰) به دست آورده است. او همچنین در فیلم تنها شجاعان بازی کرده است.

جیمز بج دیل نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۲۰۱۰ در سریال اقیانوس آرام – قسمت ۱۰ به کارگردانی Tim Van Patten  بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال اقیانوس آرام، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جیمز بج دیل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون  Jacob Pitts، Keith Nobbs، جاش هلمن و Henry Nixon را تجربه کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 301
موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت : 19:23 | نویسنده : adrianos

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به وبلاگ جامع سینما خوش آمدید.
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 137
:: بازدید ماه : 224
:: بازدید سال : 496
:: بازدید کلی : 1133
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع سینما و آدرس cinema-center.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.